Beoordelingen van Mr. Sushi Venlo

Recente recensies

5.0
Nvt
24 november 2021

Om 20:30 besteld, is tot 22:00 uur open. Niks ontvangen en telefonisch niet bereikbaar. Wat een slechte service.

Kelly Stofmeel
24 november 2021

Bestelling van gisteren helaas nooit ontvangen. Meerdere malen telefonisch en per mail contact op proberen te nemen met het restaurant maar geen reactie. Erg jammer in het verleden namelijk vaker besteld en altijd tevreden geweest over de reactietijd en bezorging.

Anouk
21 november 2021

Heerlijke verse sushi en snelle bezorging!

Paul
6 november 2021

Iedere keer weer heerlijk genieten. Keurig op tijd geleverd

Ireen
31 oktober 2021

Mmmmmm, de specials zijn zo lekker. Surf&Turf, Rainbow en Soft shell spicy tuna waren vandaag onze specials. Aanraders

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Glenn
30 oktober 2021

Van de sushi was niet veel terug te vinden, het zag eruit alsof er mee gegooid was.

Amy
22 oktober 2021

Snelle bezorging en alles was super lekker, en netjes verpakt

Yvonne Berden
19 oktober 2021

Kreeg telefoontje konden mijn adres niet vinden, erg vreemd ( vaker besteld bij hun zonder problemen) woon midden in de stad.. Advies zorg voor bezorgers die de weg weten.. en mijn pokebowl chicken bevatte edamame bonen, terwijl deze op de site niet vermeld staan.. En aangezien ik deze bonen niet lus, had ik uitgerekend deze gekozen… Advies site aanpassen…. Hopelijk volgende keer beter….

Hein
17 oktober 2021

Bestelde bakje gember zat er niet bij.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Mr. Sushi

Beste Hein, wat vervelend dat uw bestelling niet compleet was. Onze excuses hiervoor. Zou u een mailtje kunnen sturen naar info@mrsushi.nl met uw klacht? Ik hoor graag van u. Met vriendelijke groet, Mr. Sushi hoofdkantoor

Michelle
11 oktober 2021

Snelle bezorging en alles zag er Pico Bello uit. Het was erg lekker!!

Natalia
10 oktober 2021
Marta
8 oktober 2021

Een paradijs van smaken!!! ❤️🤤❤️

Renée
2 oktober 2021

Supervers, heerlijk van smaak en op tijd bezorgd, zoals altijd

Anja
28 september 2021

Sushi smaakte goed, netjes op tijd bezorgd. Alleen bij een grote box iets meer sojasaus. Jammer dat voor de gember betaald moet worden.

Knip
27 september 2021

Sushi zag er keurig verzorgd uit, en kwaliteit was prima. Genoeg wasabi, soyasaus en gember erbij.

Ireen
26 september 2021

Heerlijk vers en smakelijk. Surf&Turf is een echte aanrader evenals spicy tuna in combi met box c is het buikje vol, zeker voor 2 pers.

Renée Verberne
24 september 2021

Ik was zelf te laat thuis door verkeersvertraging en de bezorger belde me dat hij er al was. Ik zei dat hij het gewoon bij de voordeur mocht zetten, maar hij stond erop om 10 min te blijven wachten tot ik er was. Superservice! En ook nog eens heerlijk vers en goed van smaak. Toppers!

Donders
23 september 2021

Goed eten en nette bezorging

Hennie Beurskens
11 september 2021

Het was heerlijk.

M.louise
11 september 2021

Zoals altijd fantastisch!

Roger Nacken
4 september 2021

Al meerdere keren besteld. Snel bezorgd en lekker als altijd! Altijd naar volle tevredenheid. Dit keer was men per ongeluk loempia’s vergeten die wij ook hadden besteld. Kan gebeuren natuurlijk, foutje is menselijk. De bezorger ging terug en kwam binnen 20 minuten met de loempia’s en ook nog een dubbele portie. Was niet eens nodig hoor, maar over service gesproken. Erg goed, zo behoud je je klanten. Echt een aanrader.

Paul Haanen
1 september 2021

Uitstekend prijs-prestatie verhouding.

Ireen
29 augustus 2021

Heerlijk, zoals sushi behoort te zijn. Toppie

Gaby
27 augustus 2021

Heerlijk zoals altijd

Renée
23 augustus 2021

Heel vers en smakelijk!

Sandra
20 augustus 2021
Ally Visker
8 augustus 2021

Was weer heerlijk en mooi op tijd geleverd! Dat jullie even bellen als er iets niet is kan ik erg waarderen

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Denise Catsburg
6 augustus 2021

Lekkere en super verse sushi! Personeel was vriendelijk en de bestelling was helemaal in orde. Zeker een aanrader!

Sandra
1 augustus 2021

Heerlijke Sushi, goeie service, netjes op de aan gegeven tijd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ireen
30 juli 2021

Lekkerrrrr alweer Bezorging was iets later, maar daar werd keurig voor gebeld. Top opgelost.

Paul Haanen
26 juli 2021

Prima bezorging, heel goede sushi!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Brouwer
16 juli 2021

Heel lekker, altijd goede kwaliteit.

Lynn
14 juli 2021

Mijn bestelling was een kwartier vroeger dan besteld, optijd zijn wordt op prijs gesteld maar dit was wel aan de erg vroege kant. De sushi vond ik vrij smakeloos, was voorgaande keren beter..

Bung
13 juli 2021

Over het algemeen is de smaakervaring goed! Sushi was wat betreft bereiding van groente, vis en vlees top; Minpuntje was dat de rijst bij sommige stukken sushi klef en waterig aanvoelde en proefde in de mond.

Hendriks
12 juli 2021

Eerste keer hier besteld..en de sushi is heerlijk.. bestel hier voortaan altijd.. lekker vers, gewoon in een woord heerlijk..

Monique
5 juli 2021
Peggy
4 juli 2021

Zeer lekkere shusi!!! Snelle bezorging

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sandra
27 juni 2021

De bezorger kwam bijna een half uur na het afgesproken tijdstip

Marcel
26 juni 2021

Top! Tot de volgende x

Ine
26 juni 2021

Heerlijke sushi als altijd, vers gemaakt want dan is de garnaal nog lekker een beetje warm. De bezorging was deze keer alleen wat minder. Om half 5 al besteld, het zou om 17:20 komen. Om 17:50 kreeg ik via de mail het bericht dat de bezorger onderweg was, die er dan om 18:25 ongeveer was. De jongeman verontschuldigde zich en vertelde dat het erg druk was. (busy busy lekker voor de klandizie natuurlijk :p) Enige wat ik daar aan toe zou willen voegen is dat de berichtgeving dat de bezorging vertraging heeft iets eerder de deur uit gaat ;)

Groenen
22 juni 2021

Bestelling was een half uur later(Nederland tijdens ek) dan de verwachte levertijd en extra bestelde gember zat er niet bij. Indien gewenst zou het nog nagebracht worden. Nu wordt er bij de volgende bestelling eea rechtgezet na telefonisch overleg. Al met al toch een voldoende behaald. Vriendelijk en kwaliteit loont zich en we bestellen de volgende keer gewoon weer hier

M.
19 juni 2021

Na anderhalf uur zelf gebeld te hebben waar mijn bestelling bleef bleken ze niet in mijn postcode te bezorgen. Volgens de medewerker lag het bij het hoofdkantoor om contact met me hierover op te nemen maar dat is niet gebeurt.

Hirdes
16 juni 2021

Altijd super goed en lekker, maar deze keer was er een product niet op voorraad. Ik werd hier netjes over gebeld, maar degene aan de telefoon kon me niet vertellen wat het gerecht wat ik in ruil daarvan zou krijgen. Daarnaast had ik een berichtje gestuurd dat ik de code voor de gratis rol erbij was vergeten te zetten, maar hier is helaas niks mee gedaan. Hopelijk is het de volgende keer weer net zo goed als altijd!

Peter
15 juni 2021
Mike Janssen
13 juni 2021

Top weer!!👌🏻

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Tamara
13 juni 2021

heerlijke sushi en snelle levering

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Monk
6 juni 2021

Hoe krijgen ze het voor elkaar!! Alweer extreem goeie sushi!! Deze week ook bij Eddie gegeten voor een sushi geïnspireerd rijst gerecht, ook lekker, maar bij lange na niet zo lekker als Mr. Sushi.

Mike
5 juni 2021

Top service zoals altijd en erg lekker!!

Roger
2 juni 2021

Weer heerlijk sushi gegeten. Inmiddels vaker besteld bij Mr. Sushi naar volle tevredenheid. Snel en vriendelijke bezorging ook. Helemaal top!

Eugène Luijten
30 mei 2021

Top! (H)eerlijk eten, vers en uitstekende service!!

jenny geominy
24 mei 2021

was heerlijk, alleen de gember ontbrak vergeten waarschijnlijk. prima verzorgd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ireen
24 mei 2021

Alweer erg lekker, ook op tijd bezorgd. Het is zo lekker dat je geen tijd meer hebt om een foto te knippen. Yammie, smakelijk eten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anoniem
23 mei 2021
Dayana
23 mei 2021

Het was super lkkr ! Zekker ik ga alweer bestellen!

Angrlique
20 mei 2021

Superrrrrr lekkere Studentenbox en over heerlijke Ebi Tempura.!! Zeker weten voor herhaling

Anouk
20 mei 2021

Heerlijke verse sushi en een snelle bezorging. Top!

Janssen
19 mei 2021

Lekker!!

Dy
18 mei 2021

Heb gister besteld, de bestelling is nooit aangekomen wat een slecht filiaal.. Ze nemen ook niet op. Wil me geld terug!

Angela
17 mei 2021
Yvonne
16 mei 2021

Helemaal top

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mara
16 mei 2021
Hennie Beurskens
12 mei 2021

We hebben genoten van de sushi.

Marlie van Gelderen
12 mei 2021

Jammer dat (voor een tweede keer) de gember niet was toegevoegd aan de bestelling. Wel besteld en betaald! Verder was het smakelijk

Twan Jonkers
10 mei 2021

Heerlijk en prima bezorging

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bianca van Horck
9 mei 2021

Precies op de juiste tijd bezorgd en het was weer heerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Karin
4 mei 2021

was weer heerlijk. is altijd goed verzorgd.

Ine
3 mei 2021

Er was een klein foutje gemaakt bij de bestelling (een rol was per ongeluk niet mee bezorgt) maar ik geef toch 5 sterren vanwege de professionele en vriendelijke manier hoe dit werd opgelost. Bij Mr. Sushi Venlo krijg je altijd waar voor je geld :D

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Luuk
27 april 2021

Super, alweer! Zeer vriendelijke bezorgdame. Maakte excuses dat het iets langer duurde. Had niet gehoeven. ;-) Fooitje

Ireen
26 april 2021

Weer hartstikke lekker.

Laura
26 april 2021
Stalman
26 april 2021

Prijs kwaliteit was onder de maat. Was erg teleurstellend.

Roumen
20 april 2021
vain
18 april 2021

Super snel, vers, heerlijk,netjes verpakt, vriendelijke bezorger, vriendelijk aan de telefoon en super sashimi.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Laura
14 april 2021

De rainbow rol is heel lekker. Maar ik bestelde om 14:19, het eten zou geleverd om 14:50, maar werd uiteindelijk pas bezorgd om 15:17. Een uur wachten voor een rol is best lang en het zou fijn zijn als de verwachte bezorgtijd nauwkeurig was.

Willem
11 april 2021
Peeseik
11 april 2021

Het was heerlijk en echt lekker shushi! Kwaliteit! en Super lekker!👍

Lei
10 april 2021

Niet voor herhaling vatbaar. Eten was 1 uur te laat. Daarvoor blikje cola gekregen. Crispy rollen smaakte als kipcorn speciaal, en opgewarmt. Niet vers en smaakvol zoals we gewent zijn uit Lobberich.

Anoniem
9 april 2021

Altijd lekker en goed verzorgd. Prima prijs kwaliteit verhouding.

Hennie Beurskens
6 april 2021

Hallo mrsushi, wij vonden het heerlijk. We hebben genoten van de sushi.

Miranda
6 april 2021

De eerste keer Sushi hier bestel. Het was heerlijk.

Mike
6 april 2021

Wow! Ik was verrast over de kwaliteit van de sushi. Zeker een aanrader. Super rijst! en ontzettend verse vis.

Carline Lemmen
6 april 2021

Ik heb een verkeerde bestelling gekregen. Meat lovers box besteld en alleen maar vis gekregen.

Michael
5 april 2021

Lekker en snel geleverd

Jacobs
4 april 2021

Zoals altijd super

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Rilana Daniels
4 april 2021

Voor de eerste keer besteld bij Mr. Sushi en het was heerlijk. Werd op tijd bezorgd en mijn dochter en ik hebben er heerlijk van gesmuld! Zeker voor herhaling vatbaar!!!!

Savannah
3 april 2021

Altijd fijne bezorging en heerlijk eten!

Begeke
2 april 2021

Lekker vers!

M.Claassen
29 maart 2021

Tevreden en het smaakte goed. snelle surves.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Cremers
26 maart 2021

Zalig!

Ayoub
24 maart 2021

Was heel snel bezorgd En was heel lekker

F.E
23 maart 2021

Het was lekker! Zoals gewoonlijks

MarioD
21 maart 2021

Super lekker wederom, zoals altijd!

Roger
21 maart 2021

Lekker als altijd en snel bezorgd :)

Aniek
19 maart 2021

De sushi was heerlijk, alleen waren ze tot 2 keer toe 45-60min te laat met bezorgen...

Rio
18 maart 2021
Inge
14 maart 2021

Voor herhaling vatbaar!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Nathalie
13 maart 2021

Heerlijke sushi en snelle levering! Goede website waarop duidelijk menu staat.

Stan Jacobs
12 maart 2021
Rene
11 maart 2021

Zoals gewoonlijk wder erg lekker. Heb afgehaald. Was precies opbafgespoken tijd klaar. Alleen jammer dat je niet kan pinnen.

IreenL
8 maart 2021

Zoals elke keer weer top in kwaliteit en bezorging. Dit keer ook eens crispy chicken geprobeerd, sushi met een krokant gebakken laagje rondom, een warm gerechtje. Crispy chicken is een blijvertje, word beslist herhaalt

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Britt
7 maart 2021
Resi
7 maart 2021

Lekker en prima op tijd bezorgd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

CJM
7 maart 2021

Heerlijke sushi en prima klaargemaakt. Vriendelijke bezorger.

Anoniem
6 maart 2021

Top! Erg lekker en goede service.

van der Wouw
6 maart 2021

Alles top en lekker

Anoniem
4 maart 2021

Altijd heerlijke sushi!

Richard van Heel
28 februari 2021
Femke
28 februari 2021
Angela
27 februari 2021

Het was allemaal heerlijk.

EJ
25 februari 2021

Prima sushi.. maar mijn bestelling klopte niet! Extra items, waarvoor ik ook betaald heb, zaten er niet bij... dat is wel een misser! Dus ehm.. wat nu?

Femke
24 februari 2021

Heerlijke sushi voor een goede prijs! En zelfs een extraatje erbij. Dank je

Mellanie
23 februari 2021

Over heerlijk zoals altijd. En ook weer een uitstekende service.

Marlie van Gelderen
22 februari 2021

gember vergeten, maar heel goed opgelost, meteen alsnog gebracht!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

MLG
20 februari 2021

Niks te klagen.

Lian
18 februari 2021

Heerlijke sushi en snel geleverd!

Jacqueline
18 februari 2021

Werden netjes gebeld met excuses dat ze later waren, kregen een gratis rol en drinken. Super geregeld en weer heerlijk gegeten!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

S Linssen
17 februari 2021

Om 16.30H de bestelling geplaatst voor 18.00H bezorgen. Om 18.15H nog geen bezorger gezien, gebeld en te horen gekregen dat het druk is en nog een half uur duurt?! Waarom bestel ik dan zo op tijd? Dan word het uiteindelijk geleverd en blijkt de bestelling niet juist. De kerrie rol is met een andere saus omdat deze schijnbaar op is. Vervolgens heerlijk gegeten (zoals altijd) Na bellen ook te horen gekregen dat ik de volgende bestelling 2 rollen gratis krijg. Laten we hopen dat het dan snel en juist gaat.

Jose. Vd wouw
17 februari 2021

3 uur gewacht. Bestelling niet compleet. Wachten nog steeds op de nalevering. Inmiddels 4,5 uur aan t wachten. T is wel erg lekker. Dat maakt iets goed

Aniek
17 februari 2021

Helaas was de bestelling 1 uur en 15 min te laat. De sushi smaakte wel heerlijk.

van der putten
15 februari 2021

het was heerlijk en goed verzorgd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Roger
15 februari 2021

Lekker en betaalbaar en we kregen nog een gratis sushi rol omdat we online hadden betaald. Wij bestellen hier de volgende keer weer. Aanrader!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ralf
14 februari 2021

Vriendelijke bezorger kwam netjes de bestelling brengen die heerlijk was. Zeer tevreden.

Esther
13 februari 2021
Daniela
12 februari 2021

Lekkere sushi en ook erg fijn dat ze de opmerkingen lezen indien je een ingrediënt niet wilt, top.

Daisy
11 februari 2021

Heerlijke sushi, super lieve mensen! Maken sushi met passie! Smaakt ook super, altijd een feestje! Zeker een aanrader!

Thomas H
11 februari 2021
San
8 februari 2021

Heeeerlijk genoten!!! Top! :)

Natasha
6 februari 2021

Fijne communicatie. Het eten was wat later, de bestelling klopte niet helemaal. Maar ondanks deze kleine problemen word het goed opgepakt en opgelost door de dame aan de telefoon. Super fijn!

Niko
6 februari 2021
Zoe
6 februari 2021

Goede kwaliteit sushi en snelle levering. Jammer dat ik, ondanks dat ik bij de bestelling aangaf geen eetstokjes te willen, tóch stokjes kreeg. Ook zou ik liever geen sushi in een plastic bakje met plastic tasje ontvangen, maar een iets duurzamere oplossing. Een tip.

Hans
5 februari 2021

De shusi 🍣 was prima, wel heb ik het idee dat er in het begin toen ze er net zaten, er meer smaak aan zat was nu één beetje flauw of hebben ze een nieuwe kok 🤔

Jacqueline
5 februari 2021

Voor de eerste keer besteld en was echt heel erg lekker. Zeker voor herhaling vatbaar!

EJ
4 februari 2021

Een aanrader! Lekkere verse sushi.

Berna
4 februari 2021

Mijn sojasaus was vergeten, maar verder heerlijk van genoten! Verwachte tijd was n uur wachten, echter veel eerder gekregen! Toppie

Cindy Tsai
4 februari 2021

Goede service en kwaliteit. Wij bestellen hier graag.

Maik
31 januari 2021

Heerlijk gegeten, bestelling was klaar, alles duidelijk en goed. Dusssss aanrader

Zoe
31 januari 2021

eerste keer besteld. snellere levering dan verwacht, sushi op de juiste temperatuur en van goede kwaliteit, aardige bezorger. enige nadeel vind ik altijd de plastic bakjes en flesjes die geleverd worden, ik vind duurzame verpakkingen belangrijk.

Frank
30 januari 2021
Tamara
30 januari 2021
Haesen
29 januari 2021
Vonnie
26 januari 2021

Ut waas heerlik en veur herhaling vatbaar....

Rieky huijs
26 januari 2021

Heerlijk gegeten, eten werd netjes bezorgd. Zelfs teveel besteld..... Zeker de moeite waard. Wij komen nog een keer terug

Peggy
24 januari 2021

Super lekker!! Vers!! Bezorgd op de afgesproken tijd. Erg vriendelijke bezorger.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ireen
24 januari 2021

MrSushi Venlo Op tijd, vers en heel erg lekker. Wat kun je nog meer wensen? Schaal sashimi deluxe, spicy maguro roll en de freeroll maguro roll compleet met stokjes en soyasaus koel geleverd. Zo lekker dat we het toch hebben opgekregen met 2 personen...zegt genoeg. 😁🍽👌

Luc
23 januari 2021

Perfect! Super kwaliteit sushi. 100% aanrader

Lieke
23 januari 2021

Super fijn dat je er een klein flesje sojasaus bij krijgt! Beter dan zo’n zakjes. Sushi was heerlijk en een extra rol als verrassing.

Tallie
23 januari 2021

Goed verzorgd, op tijd geleverd, heerlijk gegeten

Ruud
23 januari 2021

Wederom erg lekker!

S.
23 januari 2021

Snel bezorgt en sushi was heerlijk!

Max
20 januari 2021
Josette Janssen
16 januari 2021
Renee
16 januari 2021

In eerste instantie misten we een deel van de bestelling, maar dat kwamen ze zonder problemen meteen naleveren. Goede service dus en het smaakte heerlijk!

Ruth
16 januari 2021

In één woord geweldig!! Echte, verse sushi.

R.brandligt
14 januari 2021

Alleen jammer dat ik de 10% korting niet heb gehad

Jos
14 januari 2021

Alles is supervers en smaakt dus top! Service is goed en bezorging altijd op tijd

Syl
13 januari 2021

Sorry but salmon and raw shrimp was not possible to eat. Not fresh

Laura
12 januari 2021
Ine Bastings
11 januari 2021

Heerlijke sushi voor een prima prijs. Super vriendelijk personeel. Wij hebben ervan genoten en zullen snel weer bestellen 👍😋

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Daniela
10 januari 2021

Bestelling ruim op tijd bezorgd, sushi zag erg goed uit en smaakte prima.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Schmetz
10 januari 2021

Eten werd 1,5 uur te laat bezorgd, zalm was op werd vervangen door surimie namaak krab en komkommer. Was voor gebeld en toegezegd voor alternatief te zorgen. Komkommer en namaak krab is geen passend alternatief. Loempiaatjes zat amper vulling in. Was niet meer dan een goedkoop kant en klaar product. Er is geen sushi rijst gebruikt maar goedkope langkorn. Eten was smakeloos. Mag geen sushi heten. In Japan kom je hiervoor in de gevangenis.

Van Heel
10 januari 2021

Top en snelle service

M.H.
10 januari 2021

Erg lekker, ook de warme gerechten. Goede service.

Maud
9 januari 2021

Heerlijk én vers!

Laura
4 januari 2021

Heerlijke sushi en snelle bezorging!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Tatjana Saccardo
3 januari 2020

Heerlijk, snelle bezorging en super vers!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

John
3 januari 2020

Prima Sushi! Netjes opgemaakt en vriendelijke bediening. Top!

pwissink
2 januari 2020

Via online besteld bij Mr. Sushi. bij de bestelling kun je gewenste tijd invullen wanneer je het wilt hebben. Dit ging prima. Bestelling iets eerder geleverd en lekkere sushi's. Zeer goede prijs/kwaliteits verhouding.

Cindy Tsai
1 januari 2020

Voor de 2x sushi besteld. Alles keurig verpakt, het was weer heerlijk. Zeker de moeite waard om te bestellen, genoeg keus. Voor ons zeker, tot de volgende keer.

Ketelaar
1 januari 2020

Heb heerlijk gegeten. Echt een aanrader! Bezorging heeft wat lang geduurd vanwege de drukte ivm de feestdagen, maar is ook begrijpelijk.

Rosita
31 december 2020

Gisteren voor de 1ste keer besteld. Was heerlijk en zag er goed uit. Zat netjes in een papieren tas en dus uit enthousiasme vandaag weer besteld. Besteld en het zou om 18.00 hier zijn maar 18.20 nog niks gehoord. Gebeld en het was klaar en onderweg. 19.20 waren ze pas hier. Vervolgens kreeg ik het in een pastice zakje. 1 doos met sushi was open, lag door elkaar en er waren een paar uitgevallen die in de zak lagen de andere doos sushi zat helemaal tegen een kant aangeschovenen plakte aan elkaar. De wasabi en gember waren ook niet aanwezig. Jammer om zo re moeten serveren aan gasten.

Ruud
31 december 2020

2 dagen geleden besteld voor levering vandaag om 18:00... om 18:15, na zelf te bellen, kreeg ik te horen dat het druk was?? Uiteindelijk was het eten er om 19:15. Planing had beter gekund... De sushi was gelukkig wel weer extreem goed :)

Mark van buggenum
31 december 2020

Bezorging kwam 2 uur te laat.

Roos
31 december 2020

Sushi besteld met als bezorgtijd 18.00. Na een uur gebeld, het lag al klaar maar moest nog weggebracht worden. Na anderhalf uur weer gebeld en het lag nog steeds klaar, maar was nog niet weg. Uiteindelijk ongeveer 2 uur later werd het eten bezorgd, loempia's waren koud en uit de zak gevallen ( geen nieuwe gemaakt denk ik), en prijs/kwaliteit was ook niet geweldig. Wel hele aardige medewerkers. Jammer dat er niet meer gedaan werd om toch samen naar een oplossing te zoeken

Birgit Hoppe
31 december 2020

Heerlijk verse sushi. We hebben besteld online en toen zelf afgehaald. Geen slecht woord over te zeggen, we hebben genoten

Rosita
31 december 2020

Wss eg lekker

Natasha
29 december 2020

Het duurde alleen wat langer dan gebruikelijk maar geen probleem! Als het eten maar lekker is (en blijft)

Sofie
28 december 2020

Heerlijke verse sushi.

Eva de Bruin
25 december 2020

Was heerlijk en bezorging ook goed bedankt

Floor vd Berg
24 december 2020

Super lekkere sushi. Was netjes verpakt en zag er mooi uit. Voor herhaling vatbaar!

Mario
24 december 2020

Kan niet beter, 2min voor afgesproken tijd klaar. Compleet, warm, lekker. Dit is echt de beste Sushi in town 👍🏻

Boom van den Jacques
23 december 2020

Beste mensen Dank voor het heerlijke eten, veel verschillende soorten en super smakelijk. Voor herhaling vatbaar, goede kwaliteit.

Yvonne
21 december 2020

Ut waas heeeeerlik....

Milton
21 december 2020

Lekkere sushi zoals altijd en tijdig bezorgd. We zullen zeker nog vaker bestellen. Mijn vriendin is vegan en het wordt altijd gemakkelijk veganistisch gemaakt.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Djoke
20 december 2020

Super lekker en een extra doosje heerlijke sushi erbij. We hebben lekker gegeten!

Donders
20 december 2020

snelle bezorging en smaakte heerlijk.

Ten brink
19 december 2020

Helaas waren niet erg tevreden kwaliteit was niet wat we verwacht hadden.

Ally
16 december 2020

Prima sushi en perfect op tijd bezorgd👍🏽

Huub Lomans
13 december 2020

De 1e keer geprobeerd en het was werkelijk heel erg lekker en ook nog eens mooi gepresenteerd. Goede prijs kwaliteit verhouding. Een aanrader

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Rianne
12 december 2020

Dit betreft beoordling over Mr Sushi Venlo. De gyoza was al koud bij aflevering, dit vond ik erg jammer. Ook vond ik het jammer dat ik contant betaalde, dit geef je voor bezorging aan en hij moest het geld uit de auto halen om terug te geven en vroeg mij wat hij moest geven.. beetje hoofdrekenen moet wel kunnen toch. Mr Sushi Horst heeft aantal weken geleden wel goede indruk achter gelaten gelukkig.

Gunther
10 december 2020

Heerlijk verse sushi 🍱

Reactie van Mr. Sushi

Beste Gunther, bedankt voor uw positieve feedback! Groetjes, team Mr. Sushi Venlo

Vonnie
9 december 2020

Altied aeve lekker.....😋

Reactie van Mr. Sushi

Beste Vonnie, wat fijn om te horen dat je wederom de sushi lekker vindt. Team Mr. sushi Venlo

Mike
8 december 2020

Super snel en enorm lekker!

Reactie van Mr. Sushi

Beste Mike, fijn om te horen dat u tevreden bent met uw bestelling! Met vriendelijke groet, team Mr Sushi Venlo

Gunther
8 december 2020

Heerlijk

Sjoerd
7 december 2020

De sushi had de perfecte grote maar de sushi rijst had wel wat weinig smaak

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ruud
5 december 2020

Wederom heerlijk!

Reactie van Mr. Sushi

Beste Ruud, Fijn om te horen dat u tevreden bent en bedankt voor uw bestelling! Met vriendelijke groet, team Mr. Sushi Venlo

Jess
5 december 2020

sushi perfekt! Heerlijk vers en net bereid, dat proef je meteen. De warme gerechten eventueel in kleine bakjes serveren ipv aan te leveren in zakje.

Jasmine & Karim
5 december 2020

Ontzettend lekker en vers! Het personeel is zeer vriendelijk. Wij raden het zeker aan en bestellen graag nog een keer.

Laura
3 december 2020
Ruud
3 december 2020

Halverwege November hadden we een familie schotel besteld waar wij niet over te spreken waren. De smaken kwamen niet mooi uit door een te zoete en weinig smaakvolle rijst. Ook een dag later toen Mr Sushi een goedmaker stuurde was er niets veranderd. Heel jammer. Maar nu, een paar weken later, hebben we nog een keer besteld omdat anderen, die recenter hadden besteld, onze observatie niet herkende. Deze keer de herfst box en de vega making mix. Wat een verschil!! De rijst is nu perfect! En de smaken van de verse producten komen nu heel mooi tot hun recht. Het tegenovergestelde van onze eerdere ervaring. Wat er nu op tafel stond was gewoon echt goed! En dan ook nog eens voor een erg scherpe prijs. Al met al, Mr Sushi is een aanrader voor iedereen die van echt lekkere sushi houd. Wij gaan hier zeker vaker bestellen. Mr. Sushi, dank! En tot snel!

Rob
2 december 2020

Superlekker. Vers van t mes. Bestelling kwam wat later maar werd netjes telefonisch aangekondigd (en voorzien van wat extra's)

Salma
1 december 2020
rene
1 december 2020

heerlijk gegeten. de bestelling was precies op de afgesproken tijd klaar. mooi opgemaakt. en lekker

Reactie van Mr. Sushi

Beste Rene, Fijn om te horen dat u tevreden bent met uw bestelling. Bedankt voor de positieve feedback. Met vriendelijke groet, Team Mr. Sushi Venlo

Susan
30 november 2020

Smaakte heel erg goed! Waren een beetje later maar hadden netjes gebeld dat het wat uit liep. Super eten & super service. Zullen zeker nog eens bestellen 😄

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Resi
29 november 2020

Prima sushi en mooi op tijd bezorgd.

Mel Hendriks
28 november 2020

Eten was heel lekker en goede service een gratis rol als je boven 25€ besteld hebt! Opvallend vond ik dat er op deur hangt mondkapje op maar de balie medewerkster en bezorgers die binnen lopen dit niet hebben, ook is er geen spatscherm bij de balie. Dit doet wat met je ‘gevoel’. Succes!

Manal
28 november 2020

Goede service echt een aanrader!

An
28 november 2020

Super snel en heerlijk

Reactie van Mr. Sushi

Beste An, Bedankt voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet. Team Mr Sushi Venlo

Gabi
28 november 2020

Voor de eerste keer besteld maar zeker niet voor de laatste keer. De sushi was heerlijk, vooral de crispy sushi was hemels. Zeker een aanrader👍🏼 Het eten werd binnen de aangegeven tijd geleverd, dat is ook nog eens positief op te noemen.

Max
25 november 2020
Inge
25 november 2020

De sushi was heerlijk! Duidelijk vers. Bezorging netjes op aangegeven tijdstip. Wel jammer dat je niet vooruit kunt bestellen en zelf de bezorgtijd niet kunt kiezen. Wij bestellen snel weer!

Yvonne
23 november 2020

Ut waaas heeeerlik......🤩

Jacobs
23 november 2020

Super

Laura
22 november 2020
N.v.t.
22 november 2020
Eekels
22 november 2020

Heerlijk verse sushi. Wat warm moest zijn, was ook lekker warm. Ebi tempura was nog knapperig! Precies bezorgd om de gevraagde tijd. Helemaal top!!! Wij bestellen snel weer!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Mr. Sushi

Beste Eekels, Wat fijn om zo'n psoitieve feedback te ontvangen van u. Bedankt! Met vriendelijke groet, Team Mr. Sushi Venlo

Ron
21 november 2020

Alles wat we besteld hebben was lekker. Alleen hadden we een sushi rol die niet bij de bestelde box hoorde.

James Eekels
21 november 2020

Het was echt heerlijk. Mooie prijs, veel sushi en allemaal heel lekker en goed bereid! Zeker voor herhaling vatbaar.

Reactie van Mr. Sushi

Beste meneer Eekels, Wat fijn om te horen dat u tevreden bent na het ontvangen van uw bestelling! Met vriendelijke groet, Team Mr. Sushi Venlo

NJ
21 november 2020

Was lekker, leek niet vers.

Claudia
21 november 2020

2x besteld, beide keer top geleverd en heel lekker! 😋

L.
17 november 2020

Heel lekker! verassend veel voor weinig geld. Jammer dat de schaal er niet instagram waardig uitzag. Dit kwam door dat de koerier de schaal waarschijnlijk niet rechtop vervoerd is. Maar dat deed niks af aan de smaak.

Anke
16 november 2020
Bouten
15 november 2020

De sushi is heerlijk.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Mr. Sushi

Beste Bouten, bedankt voor uw 5 sterren beoordeling! We zien u graag weer terug. Met vriendelijke groet, Team Mr sushi Venlo.

Embert Maas
15 november 2020

We hadden aangegeven dat we allergisch zijn voor komkommer en gevraagd voor sushi zonder komkommer. Stond ook op de afleverbon. Helaas is hier geen rekening mee gehouden. Bijna overal zat komkommer in. Een gemiste kans!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Mr. Sushi

Beste Embert Maas, zojuist heb ik met u telefonisch gesproken en uw een compensatie aangeboden. U bent daar tevreden mee en dat vinden wij heel fijn. Met vriendelijke groet, Team Mr Sushi Venlo

Ruud
14 november 2020

Snelle bezorging van een familie box, maar de kwaliteit van de sushi laat zich vergelijken met die van de supermarkt. Niet vers!! Rijst is erg zoet en nat, vulling en topping zitten er al zolang op dat de eigen smaak weg is. Kort samengevat, voor ons, zonde van het geld en de maaltijd.

Reactie van Mr. Sushi

Beste Ruud, zojuist heb ik met u telefonisch gesproken en uw een compensatie aangeboden. U bent daar tevreden mee en dat vinden wij heel fijn. Met vriendelijke groet, Team Mr Sushi Venlo

Femke
13 november 2020

Wij hadden fijn besteld, kwamen wat vroeg. Maar toen we gingen kijken na de bestelling misten we de stokjes en viel bijna alle sushi uit elkaar. Wel jammer maar alsnog heerlijk gegeten

Reactie van Mr. Sushi

Beste Femke, hartelijk dank voor uw feedback! Hiermee helpt u ons om onze kwaliteit nog verder te verbeteren. Met vriendelijke groet, Team Mr sushi Venlo

Sjimmy Brenkman
13 november 2020

2e keer bij Mr.Sushi besteld goede prijs/kwaliteitsverhouding. Enige minpuntjes : 1 |Tijdens de bezorging is een groot gedeelte van de sushi na 1 kant gegleden die daardoor verschillende ander sushi plat drukte. 2| Sommige makis ware niet goed gesloten neem aan dat dit komt door het niet goed rollen van de sushi ? Mvg, Sjimmy.

Reactie van Mr. Sushi

Best Sjimmy Brenkman, hartelijk dank voor uw feedback! Hiermee helpt u ons om onze kwaliteit nog verder te verbeteren. Met vriendelijke groet, Team Mr sushi Venlo

Andra
12 november 2020

Heerlijk!

Reactie van Mr. Sushi

Beste Andra, bedankt voor uw 5 sterren beoordeling! We zien u graag weer terug. Met vriendelijke groet, Team Mr sushi Venlo.

MarioD
8 november 2020

Zeer lekkere Sushi, veel keuze en punktuele bezorging. Kan niet veel beter als dit! Wellicht gratis setjes stokjes erbij, toch wel gemist... Ga zo door!

Reactie van Mr. Sushi

Beste MarioD, bedankt voor uw 5 sterren beoordeling! We zien u graag weer terug. Met vriendelijke groet, Team Mr sushi Venlo.

Rachel
7 november 2020

Sushi op zich prima, veel keuze , ook wat minder standaard opties, prima kwaliteit maar sushi rijst vond ik te zoet dat was te overheersend.

Reactie van Mr. Sushi

Beste Rachel, hartelijk dank voor uw feedback! Hiermee helpt u ons om onze kwaliteit nog verder te verbeteren. Met vriendelijke groet, Team Mr sushi Venlo

Marloes
7 november 2020
Aniek
7 november 2020

Heerlijke sushi en bezorging was top!

Reactie van Mr. Sushi

Beste Aniek, bedankt voor uw 5 sterren beoordeling! We zien u graag weer terug. Met vriendelijke groet, Team Mr sushi Venlo.

Peggy
5 november 2020

Super vers!! Netjes bezorgd

Reactie van Mr. Sushi

Beste Peggy, bedankt voor uw 5 sterren beoordeling! We zien u graag weer terug. Met vriendelijke groet, Team Mr sushi Venlo.

Jacobs
3 november 2020

Het was super ! Smaak super! Verzorging prachtig Bezorging heel erg goed

Reactie van Mr. Sushi

Beste Jacabos, bedankt voor uw 5 sterren beoordeling! We zien u graag weer terug. Met vriendelijke groet, Team Mr sushi Venlo.

Daan
1 november 2020
Reactie van Mr. Sushi

Beste Daan, bedankt voor uw 5 sterren beoordeling! We zien u graag weer terug. Met vriendelijke groet, Team Mr sushi Venlo.

Susan
1 november 2020

Sushi was enorm goed! Word absoluut nog een keer herhaald 😍

Reactie van Mr. Sushi

Beste Susan, bedankt voor uw 5 sterren beoordeling! We zien u graag weer terug. Met vriendelijke groet, Team Mr sushi Venlo.

Ireen Vossen
31 oktober 2020

Heerlijk vers en echt smakelijk. Bezorging ging rap, zelfs vroeger dan gepland Hoe voeg ik foto's toe?

Reactie van Mr. Sushi

Beste Vossen , bedankt voor uw 5 sterren beoordeling! We zien u graag weer terug. Met vriendelijke groet, Team Mr sushi Venlo.

Dorien
31 oktober 2020

Heerlijk verse sushi! Goede kwaliteit en zeer degelijk. Zeker voor herhaling vatbaar.

Reactie van Mr. Sushi

Beste Dorien , bedankt voor uw 5 sterren beoordeling! We zien u graag weer terug. Met vriendelijke groet, Team Mr sushi Venlo.

Juul
31 oktober 2020

👍👍👍👍👍

Reactie van Mr. Sushi

Beste Juul, bedankt voor uw 5 sterren beoordeling! We zien u graag weer terug. Met vriendelijke groet, Team Mr sushi Venlo.

Erik
30 oktober 2020

Ik had er veel van verwacht, maar helaas was het best teleurstellend. De rijst was iets te vlak en een flauw. De twee rollen van 14 euro per stuk qua prijs / kwaliteit en vooral hoeveelheid verhouding, bijna schandalig. Pluspunt: de ingrediënten smaken goed en vers. Ik ga het nog een keer een kans geven, maar dan laat ik de dure rollen links liggen. Voor die prijs ga ik dan wel naar een andere sushi restaurant in Venlo.

Reactie van Mr. Sushi

Beste Erik, hartelijk dank voor uw feedback! Hiermee helpt u ons om onze kwaliteit nog verder te verbeteren. We zullen er in het vervolg extra goed op letten. Tot snel! Met vriendelijke groet, Team Mr sushi Venlo

Destiny
30 oktober 2020
Reactie van Mr. Sushi

Beste Destiny, hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Mr sushi Venlo

H.
29 oktober 2020

Erg lekker gegeten. Voor de beef roll was top!! Voor herhaling vatbaar 👍🏼

Reactie van Mr. Sushi

Beste, bedankt voor uw 5 sterren beoordeling! We zien u graag weer terug. Met vriendelijke groet, Team Mr sushi Venlo.

Nejra
29 oktober 2020
Reactie van Mr. Sushi

Beste Nejra, bedankt voor uw 5 sterren beoordeling! We zien u graag weer terug. Met vriendelijke groet, Team Mr sushi Venlo.

Onckels
25 oktober 2020

Was voor de besteltijd al binnen! Heerlijke sushi! Voor herhaling vatbaar!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Mr. Sushi

Beste, bedankt voor uw 5 sterren beoordeling! We zien u graag weer terug. Met vriendelijke groet, Team Mr sushi Venlo.